Hotline platená ročná podpora

SERVISNÁ ZMLUVA o HOTLINE podpore týkajúca sa registračných pokladníc, tlačiarní, počitačov a služieb s tým spojených ...

ÁNO / NIE 

Od 1.7.2019 sa zákonom zrušili povinnosti servisných organizácií o povinnú starostlivosť o klienta. 

Zákazníkom bez platenej podpory odporúčame so všetkými dotazmi sa obrátiť na finančnú správu,
na výrobcov pokladníc alebo naštudovať potrebné návody.
Nie sme povinní poskytovať akúkoľvek bezplatnú starostlivosť o zákazníka.

Všetko povinnosti a sankcie sú teraz prenesené priamo na klienta. Okrem iných povinností nie sú povinné ani platené servisné prehliadky, v rámci ktorých servisné strediská robili ročný servis a bezplatný hotline pre svojich klientov. Vy a Vaši zamestnanci ale stále máte otázky, dopyty, potrebujete urobiť aktualizácie, meniť hlavičky, certifikáty, rôzne druhy uzávierok, neviete čo, kedy a ako sa prenáša na finančnú správu, pomoc pri prepojení s počítačom. atď....

A nakoľko "bežný" živnostník má dosť práce pri svojom podnikaní a nemá navyše čas sa venovať študovaním zákonov o ekasách, o svojich povinnostiach, ponúkame Vám možnosť využiť našu zmluvnú, platenú, Hotline telefonickú/mailovú podporu. Po uzavretí zmluvy a zaplatení za túto službu máte možnosť nám hlásiť požiadavky na poskytnutie technickej podpory jedným z následujúcich spôsobov:

  • telefonicky na telefónne číslo 0905 275 832, 043 381 20 28
  • SMS správou na telefónne číslo 0905 275 832
  • prostredníctvom emailovej správy na emailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

a to v čase na poskytnutie Technickej podpory v pracovné dni od 8:00 - 18:00.

Za poskytovanie tejto služby platíte jednorázový ročný poplatok vo výške 25 € bez DPH, 30 € s DPH.
Poplatok sa vzťahuje na jednu ekasu, jeden KP (kód pokladnice). V prípade, že firma vlastní viac pokladníc a má záujem o tento typ podpory aj na ostatné pokladnice, poskytujeme 50% zľavu na všetky ostatné ekasy evidované pod jedným DIČ.

V cene hotline služby sú zarátané aj všetky aktualizácie software v ekase, aktualizácie CHDÚ, aktualizácie certifikátov, servisné prehliadky.
V cene nie sú zahrnuté opravy a náhradné diely. 

Upozornenie : nie je možné si uplatniť a nárokovať si zľavy vyplývajúce z hotline na už vykonané servisné úkony bez platnej hotline služby. 
Ponúkame však 50% zľavu na už vykonaný servis pri súčasne zaplatenej hotline podpory.
Príklad : Keď donesiete ekasu kde treba aktualizovať software, CHDU, urobiť servisnú prehliadku a vymeniť certifikát, tak cena týchto servisných úkonov spolu je 42,50 EUR. A nie je možné si kúpiť hotline servis za 30,00 EUR a ušetriť tak 12,50 EUR.
Ak si zároveň ale kúpite hotline servis za 30,00 EUR, tak na servis v cene 42,50 EUR máte nárok na zľavu 50% = 21,25 EUR.

 

V prípade záujmu stačí doniesť, poslať mailom : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., vyplnenú túto zmluvu, ktorú môžete priamo editovať v počítači a vytlačiť a na základe ktorej Vám bude vystavená faktúra alebo za službu môžete zaplatiť aj ONLINE :

  1. Suma : 30,00 EUR s SPH, úhrada na účet s IBAN : SK2702000000004052414051
  2. Kliknutim na tento link
  3. Oskenovaním QR kódu cez aplikáciu Vašej banky. Do poznámky pre príjemcu prosím uveďte vaše IČO.
    QR kod Hotline platba

Zadajte svoje IČO a overte si či máte zaplatenú ročnú podporu ...

zadajte IČO a stlačte ENTER ...

>




Ukázať / Skryť mapu

Telefón

043/381 20 28, 0905 275 832

Email

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Adresa

Železničiarov 296/40, 028 01 Trstená