Ak používate iKelp eKasa Predajca, alebo POSMOBILE a tlačiareň bločkov FiskapPro VX520 a prestane Vám fungovať komunikácia, nechce tlačiť bločky,.... atdˇ.
- Ak máte iKelp predajca, tak v menu NASTAVENIA - NASTAVENIA.
Ak POSMOBILE, spustite POS manažér a pokračujte od bodu 4. - V nastavení vyberte POS ONLINE - REGISTRAČNÁ POKLADŇA (1)
- Následne NASTAVENIE (2)
- Spustí sa Vám konfigurácia zariadení (3), kde nastavíte IP adresu v časti (4)
- Túto IP adresu vyčítate zo zariadenia VX520 súčasným stlačením kláves ČERVENÁ + 1 (5+6)
- IP adresa je v časti (7)
INFO (potrebná vyššia znalosť problematiky) : ak váš router často mení a prideľuje IP adresy pripojeným zariadeniam, tak IP adresu na ekase môžete nastaviť aj ručne. Súčaqsným stlačením kláves "ČERVENÁ + 3" a vyplňte pevnú IP adresu z rozsahu vašej siete, bránu a DNS.
- Ak nastane akýkoľvek problém s internetom, vytlačené bločky samozrejme platia, len na nich tlačí text OFFLINE, čo znamemé že nie sú poslané na finančnú správu a treba ich poslať.
- Počet takýchto offline bločkov je zátvorke (1).
- Ak už máte funkčný internet, stlačíte klávesu menu (2), podmenu EKASA (3) a tlačidlom (4) odošlete takéto doklady online na finančnú správu.
- Ak všetko prejde správne, tak počet EKASA bločkov v zátvorke (1) bude nula.
V prípade zariadenia v režime eKasa odporúčame na zariadení nastaviť:
- Lokácia nastaveni 6405=1 - vypnutie vyžadovania bankových uzávierok. (Je vhodné vypnúť, lebo by sa vyžadovali robiť na dennej báze spada a eviduje sa to pod uzávierky.)
- Lokácia nastavení 6346=1 - vypnutie uzávierok (Nerobia automaticky výdaj eKasa a tiež ak je zapnuté, vyžaduje vykonanie uzavierky ako fiskalne zariadenie, čo je obmedzujúce pre užívateľa ).
- Lokácia nastavení 6408=99 - túto lokáciu je potrebné nastaviť, ak sa zariadenie používa aj v režime platobného terminálu.