Toto sa nastavuje len raz, alebo vtedy keď sa zmení názov alebo heslo vašej wifi siete.

Tento návod platí Elcom ekasu EFOX. Potrebujete počítač, tablet, telefón, ktorým sa pripojíte na wifi sieť, ktorú bude vysielať ekasa ! 

 

menu efox ekasa Zapnete ekasu eFox a vyberiete cez klávesy v pravej časti, v menu, položku web.konfigurácia :

WEB. KONFIGURÁCIA : Po zvolení danej funkcionality kliknete klávesom(OK), na displeji sa zobrazí informácia: Aktivácia prístup. bodu. Následne na to sa zobrazí na displeji informácia, ktorá Vás bude v prvom riadku informovať o názve prístupového bodu (názov wifi siete, ktorú začne efox vysielať), napr: ElcomICM_ABD45678TD65 a v druhom riadku sa zobrazí IP adresa: 192.168.4.1.

Vtedy sa ekasa zapne do režimu, kedy vysiela wifi, na ktorú sa môžete pripojiť a nastaviť údaje Vašej wifi siete.

Vo vašom počítačí (musí podporovať wifi pripojenie) nájdete wifi sieť s názvom : ElcomlCM_............. 

a pripojíte sa s heslom : Elcom1234

Po úspešnom pripojení spustíte internetový prehliadač  

a do riadku s www adresou zadáte : 192.168.4.1 a stlačíte ENTER

  Na adrese 192.168.4.1. (1) sa Vám ukáže nasledovná ponuka.

Kliknete na WIFI (2), kde nastavíte údaje Vašej  wifi siete, čiže vyberiete z ponuky (nevpisujete jej názov!) dostupnú wifi sieť cez šípku (3) a zadáte (zapíšete)heslo (4).

Následne uložíte tlačidlom Odoslať (5).

 

 menu efox ekasa

Web server vypnete, ak stlačíte na eFoxe kláves (C).

Na obrazovke displeja sa následne zobrazí informácia:“Deaktivácia prístupového bodu“.

Klikajte na kláves "C" pokiaľ nebudete mať na displeji dátum a čas, kedy je eFox pripravený na komunikáciu.

 

   

 

AK VÁM AJ PO NASTAVENÍ NEPRIPOJÍ EKASU NA INTERNET, TAK :

  1. STE NEPOSTUPOVALI PRESNE PODĽA TÝCHTO KROKOV
  2. STE MOHLI ZADAŤ ZLÉ HESLO
  3. MÁTE SLABÝ WIFI SIGNÁL,...... a nevieme Vám žiaľ nijako pomôcť po telefone.  Opakujte návod, skúste inú sieť, bližšie vysielač.
  4. POŽIADAJTE NIEKOHO, KTO MÁ IT "zručnosť"
  5. SKÚSTE INÝ PREHLIADAč, PRÍPADNE INÝ POČÍTAČ.
  6. ZA POPLATOK NASTAVÍME ZA VÁS. BUĎ PRIAMO NA PREDAJNI : DONESTE K NÁM VÁŠ WIFI ROUTER/TABLET/MOBIL/WIFI HOTSPOT A EKASU, SPÁRUJEME VÁM TO U NÁS NA PREDAJNI, ALEBO U VÁS NA PREVÁDZKE, .... Cenník služieb

 

 

 

 

 

 

 

  



SERVISNÁ ZMLUVA o HOTLINE podpore týkajúca sa registračných pokladníc, tlačiarní, počitačov a služieb s tým spojených ...

ÁNO / NIE 

Od 1.7.2019 sa zákonom zrušili povinnosti servisných organizácií o povinnú starostlivosť o klienta. 

Zákazníkom bez platenej podpory odporúčame so všetkými dotazmi sa obrátiť na finančnú správu,
na výrobcov pokladníc alebo naštudovať potrebné návody.
Nie sme povinní poskytovať akúkoľvek bezplatnú starostlivosť o zákazníka.

Všetko povinnosti a sankcie sú teraz prenesené priamo na klienta. Okrem iných povinností nie sú povinné ani platené servisné prehliadky, v rámci ktorých servisné strediská robili ročný servis a bezplatný hotline pre svojich klientov. Vy a Vaši zamestnanci ale stále máte otázky, dopyty, potrebujete urobiť aktualizácie, meniť hlavičky, certifikáty, rôzne druhy uzávierok, neviete čo, kedy a ako sa prenáša na finančnú správu, pomoc pri prepojení s počítačom. atď....

A nakoľko "bežný" živnostník má dosť práce pri svojom podnikaní a nemá navyše čas sa venovať študovaním zákonov o ekasách, o svojich povinnostiach, ponúkame Vám možnosť využiť našu zmluvnú, platenú, Hotline telefonickú/mailovú podporu. Po uzavretí zmluvy a zaplatení za túto službu máte možnosť nám hlásiť požiadavky na poskytnutie technickej podpory jedným z následujúcich spôsobov:

  • telefonicky na telefónne číslo 0905 275 832, 043 381 20 28
  • SMS správou na telefónne číslo 0905 275 832
  • prostredníctvom emailovej správy na emailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

a to v čase na poskytnutie Technickej podpory v pracovné dni od 8:00 - 18:00.

Za poskytovanie tejto služby platíte jednorázový ročný poplatok vo výške 25 € bez DPH, 30 € s DPH.
Poplatok sa vzťahuje na jednu ekasu, jeden KP (kód pokladnice). V prípade, že firma vlastní viac pokladníc a má záujem o tento typ podpory aj na ostatné pokladnice, poskytujeme 50% zľavu na všetky ostatné ekasy evidované pod jedným DIČ.

HOTLINE môžete chápať ako službu, v rámci ktorej máte kde zavolať, poradiť sa, získať odpovede na vaše otázky. Pri zaplatenej službe máte zároveň nárok na 50% zľavu na všetky servisné práce na ekasách. (nie na náhradné diely).

V cene nie sú zahrnuté žiadne mimozáručné opravy, servis pokladníc, výjazdy k zákazníkom a požiadavky na rôzne úpravy na ekasách. Akonáhle niečo nejde na ekase, ktorá bola ešte "včera" funkčná, ide vždy o platený servis.

Upozornenie : nie je možné si uplatniť a nárokovať si zľavy vyplývajúce z hotline na už vykonané servisné úkony bez platnej hotline služby.  

V prípade záujmu stačí doniesť, poslať mailom : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., vyplnenú túto zmluvu, ktorú môžete priamo editovať v počítači a vytlačiť a na základe ktorej Vám bude vystavená faktúra alebo za službu môžete zaplatiť aj ONLINE :

  1. Suma : 30,00 EUR s SPH, úhrada na účet s IBAN : SK2702000000004052414051
  2. Kliknutim na tento link
  3. Oskenovaním QR kódu cez aplikáciu Vašej banky. Do poznámky pre príjemcu prosím uveďte vaše IČO.
    QR kod Hotline platba


Cenník za vedenie jednoduchého účtovníctva


Cena za účtovnú položku :

  • jednoduché účtovníctvo

    • 0,55 EUR bez DPH - neplatca DPH 
    • 0,70 EUR bez DPH - platca DPH, min 20,- EUR

  • podvojné účtovníctvo

    • 0,75 EUR bez DPH - neplatca DPH 
    • 0,90 EUR bez DPH - platca DPH, min 50,- EUR

 

* zaúčtovaná položka je jeden účtovný zápis. Predstavuje zaúčtovanie jedného dokladu – prijatej /dodávateľskej / faktúry, vystavenej / odberateľskej / faktúry, jedného pokladničného dokladu… Pozor, jednou účtovnou položkou je zaúčtovanie jedného pohybu na bankovom výpise, nie celého bankového výpisu! 

 

Súčasťou vypracovania jednoduchého účtovníctva je:


Pri neplatcovi DPH

  1. vedenie peňažného denníka
  2. vedenie knihy došlých a odoslaných faktúr
  3. vedenie bankovej knihy
  4. evidencia hmotného a nehmotného investičného majetku
  5. vedenie pokladničnej knihy
  6. vedenie odpisových kariet

Pri platcovi DPH

  1. vypracovanie Priznania k dani z pridanej hodnoty (mesačné alebo kvartálne)
  2. vedenie peňažného denníka
  3. evidencia daňových dokladov
  4. vedenie pokladničnej knihy
  5. vedenie knihy došlých a odoslaných faktúr
  6. evidencia hmotného a nehmotného investičného majetku
  7. vedenie odpisových kariet
  8. vedenie bankovej knihy
  9. vypracovanie súhrnného kvartálneho výkazu k DPH

 
Súčasťou služby vypracovania podvojného účtovníctva je:


Pri neplatcovi DPH

  1. vedenie účtovného denníka
  2. vedenie hlavnej knihy
  3. vedenie knihy faktúr došlých a odoslaných
  4. vedenie bankovej knihy
  5. vypracovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov
  6. vedenie pokladničnej knihy

Pri platcovi DPH

  1. vedenie účtovného denníka
  2. vedenie hlavnej knihy
  3. vedenie knihy faktúr došlých a odoslaných
  4. vedenie bankovej knihy
  5. vypracovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov
  6. vedenie knihy daňových dokladov
  7. vypracovanie Priznania k DPH (mesačne alebo kvartálne)
  8. vypracovanie Súhrnného kvartálneho výkazu
  9. vedenie pokladničnej knihy

 

Typ daňového priznania

Cena za vypracovanie

Fyzická osoba – typ A

30 €

Fyzická osoba – typ B
(prenájom nehnuteľností, podnikanie – paušálne výdavky)

50 €

Fyzická osoba – typ B
(podnikatelia – daňové priznanie + účtovná závierka)

100 €

Právnicka osoba – vrátene všetkých príloh
(Výkazu ziskov a strát, Súvahy, poznámok, Cashflow)

150 €

Daň z motorových vozidiel

20 € + 5 € za vozidlo

Ročné zúčtovanie zamestnanci

10 € za zamestnanca

 

 

Cenník ostatných služieb

 

Spracovanie miezd

 10 € za zamestnanca

Administratívne práce

 15 € / hod.

 

 

 

 

 

 

 

Cenník je platný od 1.1.2019

Ak máte otázku a nenájdete ju v odpovediach,
napíšte nám ju na : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a my ju tu čoskoro zaradíme.

  1. Čo mám robiť, keď sa Vám neviem dovolať, alebo máte zatvorené, prípadne dovolenku ?
    V prípade, že máte problém, ktorý neviete vyriešiť počas našej neprítomnosti, odporúčame Vám sa obrátiť na iného predajcu ekasy alebo priamo na výrobcu pokladnice, pripadne software.
    Príklady : www.elcom.sk , www.fiskalpro.eu , www.ikelp.sk

  2. Zmena platcu na neplatcu DPH a opačne, aký je postup ? Metodický pokyn FRSR :


  3. Ako ma vyzerať vzorový doklad na predajni ?
    Vzorový bloček v režime ONLINE aj OFFLINE musí byť na viditeľnom mieste. Označených 5 informácií. Presný metodický postup v PDF finančnej správy : [ LINK ]
    (od 1.7.2020 novelizované zákonom, nie je potrebný)


  4. Ako mám ukončiť eKasu ?
    Podnikateľ zavrel prevádzku a nebude ďalej používať pokladnicu e-kasa klient. Ako má postupovať?
    Odpoveď:
    Podnikateľ je povinný oznámiť ukončenie používania pokladnice e-kasa klient ktorémukoľvek daňovému úradu najneskôr do 3 pracovných dní od ukončenia jej používania. Oznámenie podnikateľ podá na predpísanom tlačive zverejnenom na stránke FS SR  www.financnasprava.sk, v osobnej internetovej zóne, v časti katalóg formulárov, pokladnice e-kasa klient a formulár "Oznámenie o ukončení používania pokladnice e-kasa klient".

  5. Čo mám robiť ak mám akékoľvek otázky ohľadne platobných transakcií ? Napr. prečo ešte nemám peniaze na účte ?  prešla klientovi platba ? ....
    Obráťte sa na SIA – First Data: telefonicky +421-2-6828-5255 alebo  mailom na : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

  6. Platí odklad ekasy do konca roka 2019 pre každého ?
    Finančná správa upozorňuje, že evidovať tržby v systéme eKasa musia všetci podnikatelia okamžite po dodaní online registračnej pokladnice od svojho výrobcu, dovozcu alebo distribútora. Prechodné obdobie na neudeľovanie pokút bolo zákonom upravené len preto, aby mali podnikatelia čas zabezpečiť si eKasu od svojich výrobcov. Neznamená to, že eKasu do konca roka používať nemusia. 
    Viac na linku : https://www.financnasprava.sk/sk/pre-media/novinky/archiv-noviniek/detail-novinky/_ekasa-dodanie-ts/bc

  7. Ako nastavím statickú IP adresu na FiskalPro VX520/VX675 ?
    Po súčasnom stlačení kláves červené X + 3 nastavujete sieťové parametre, IP adresu, bránu, ....

  8. Je povinnosť evidovať vklad, resp. výber hotovosti z pokladnice e-kasa klient?
    Áno je. Ak podnikateľ vloží do pokladnice e-kasa klient hotovosť okrem prijatej tržby alebo vyberie z pokladnice e-kasa klient hotovosť, je povinný vklad aj výber bez zbytočného odkladu po vložení alebo vybratí hotovosti zaevidovať v systéme e-kasa. Doklady označené slovom „VKLAD“ alebo „VÝBER“ vyhotovené pokladnicou e-kasa klient sa v listinnej forme netlačia.
    Na portál finančnej správy sa odosielajú všetko vklady, príjmy a výdaje. Odporúčame na konci dňa urobiť prehľadovú/priebežnú uzávierku, urobiť výber všetkých evidovaných tržieb a nakoniec urobiť dennú uzávierku, ktoré nie sú zo zákona povinné, ale aspoň máte prehľad o tržbách. Nie každému vyhovuje prehľad z portálu ekasa na finančnej správe, ktorý sa v súčasnosti generuje raz za mesiac.
    Oficiálna informácia z finančnej správy : kliknite a otvorte 2020.01.02_ekasa_vklad_vyber.pdf

  9. Ako pracovať s dostupnými reportami v eKase ?
    Odpoveď nájdete (alebo aj nie) priamo na portáli finančnej správy : https://www.facebook.com/FinancnaSprava/videos/2368193660158001/

  10. Čo mám robiť, keď som si zmazal všetko v ekase E50/150 po jej aktualizácii ?
    Potrebujete si ich opäť nahrať z Vašej poslednej zálohy z počítača prostredníctvom programu Euro2A verzie 7.01 . Ak ich nemáte, môžeme to za Vás urobiť na predajni, alebo Vám môžeme poslať projekt vašej poslednej zálohy na Váš mail, ktorý si otvoríte v programe Euro2A. Služby sú spoplatnené podľa platného cenníka služieb.

  11. Aký je postup pre používanie Elcom pokladníc ?
    Výrobca odporúča nasledovný postup, LINK na PDF

  12. Ako fungujú vrátne fľašky v aplikácii FiskalPRO mobile ?
    Na portáli portal.fiskalpro.eu si nastavíte v menu PLU nový typ PLU s vlastnosťou "vratný obal". V nastavení PLU vyberiete tento typ PLU. A už stačí v aplikácii pri predaji stlačiť "červenú šípku" a vybrať tovar fľaša. Podmienka je že aplikácia musí byť min. verzie 1.3.84 : APPka v.1.3.84

     
          

  13. Sú povinné servisné prehliadky ?
    Zo zákona povinné nie sú. Ale, pravidelný servis a kontrola Vás môže ochrániť pred problémami. Jeden príklad za všetky :
    Používate pokladnicu na ktorej nebola menená batéria cca 4 roky. Vypadne Vám internet, príp.nefunguje finančná správa, hromadia sa Vám OFFLINE bločky,.... Ráno zapnete pokladnicu a na displeji na Vás svieti "master reset", čo znamená, že ste prišli o všetky offline doklady, na finančnú správu sa už nič neprenesie a v systéme finančnej správy bude diera v poradí na online dokladoch, ktorá sa dá vysvetliť rôzne, kľudne aj ako dôvod na podvod. Podľa platných sankcií Vám vyrúbia pokutu.... Zamyslite sa.
  14. Dňa 3.7.2019 o 16:00 bol uvoľnený nový softvér pre pokladnice Euro-150 STD, BAT s procesorom 1MB a 512kB. (verzia 1.109.03 ECR/ 1.1.14 CHDÚ) – aktualizácie si automaticky stiahne pokladnica z Cloudu. Dňa 4.7.2019 o 15:00 bude uvoľnený nový softvér pre pokladnice Euro-50 Cash, Mini s procesorom 512kB. (verzia 1.109.03 ECR/ 1.1.14 CHDÚ) – aktualizácie si automaticky stiahne pokladnica z Cloudu. 
    Spustenie aktualizácie na pokladnici Euro-150 je potrebné potvrdiť tlačidlom MS (Medzisúčet).
    Spustenie aktualizácie na pokladnici Euro-50 je potrebné potvrdiť tlačidlom ST (Subtotal). 
    Ak aktualizáciu nechceme spustiť stlačíme tlačidlo Zmazať (Euro-150), CL (Euro-50)

    Aktualizácia umožňuje ON LINE predaj PC.

    Postup aktualizácie:
    1. R-režim – Výber hotovosti/šekov – vykonať výber zásuvky
    2. Urobiť si zaužívané uzávierky (nie je povinnosť zo zákona) – aktualizáciou budú zmazané
    4. Spustenie samotnej aktualizácie
    5. Ak nie je vložená SD karta ( nie je súčasťou nových eKasa pokladníc) - vykonať import údajov cez Euro2A ver. 7.01
    Poznámka: Pri vloženej SD karte sa export a import údajov (okrem systemových parametrov) urobí automaticky.

    Ak neviete čo robíte, alebo si nezálohujete údaje z ekasy, určite o všetky údaje prídete !

  15. Pokiaľ Vám vypadlo wifi pripojenie na registračnej pokladni treba vyskúšať vypnúť a opätovné zapnúť pokladňu.

  16. Správy 12/06/2019 o 13:00 
    NameMp3
    ekasa_posunutie


  17. Vláda schválila návrh, ktorým sa pre podnikateľov s registráciou a objednanou certifikovanou eKasou posúva termín na jej povinné používanie na 30. septembra tohto roku. https://www.webnoviny.sk/pellegrinho-vlada-chce-posunut-spustenie-ekasy-ale-termin-registracie-sa-pre-podnikatelov-nezmeni/amp/

  18. V médiach prezentovaná informácia, že druhý a tretí najväčší výrobca pokladníc nedostal certifikát sa netýka firiem Elcom a FiskalPRO.

  19. Ako zapíšem UID kód potrebný na vrátenie tovaru na ELCOM pokladniciach, keď UID kód obsahuje čísla a písmena ?
    • UID kód sa skladá z hexadecimálnych znakov 0-9 a A-F. Čísla sa píšu stlačením klávesy s číslom a písmena sú 1-A, 2-B, 3-C, 4-D, 5-E a klávesa 6 je F.

  20. Na niektoré modely ešte neboli vydané ekasa certifikáty a preto ešte nie sú výrobcami distribuované upgrade balíčky. 
    • miesto odpovede snímok z facebooku finančnej správy


  21. Ako overím či OFFLINE doklad "prešiel" na finančnú správu ?

    • môžete si stiahnuť aplikáciu finančnej správy OVER DOKLAD,
      ktorou zosnímate QR kód z bločka a zistíte či je alebo nie je uložený na finančnej správe.


  22. Stihne sa urobiť všetko do 1.7.2019 ?
    • Urobte si názor sami. Z dostupných informácii sú známe 3 údaje, podklady z FS :
      1 - Počet pokladníc, ktoré treba v SR prerobiť. Tu všetci operujú s číslom 240 000 - 300 000 ks.
      2 - Počet žiadostí o ekasa XML kódy - inicializačný balíček, ktoré podali na portáli finančnej správy. Príklad k 24.5.2019 bolo podaných 65215 žiadostí.
      3 - Počet aktívnych ekasa zariadení, Príklad k 24.5.2019 bolo 1514 zariadení 

  23. Čakám na prerobenie/upgrade na ekasu. Termín 1.7.2019 sa blíži a zatiaľ nie sú ekasa certifikáty, čo mám robiť.
    • môžete dočasne prejsť na VRP ekasu
    • vybrať si iné riešenie, ktoré už v praxi existuje
    • čakať čo sa bude diať, lebo kto vie počítať a má zdravý rozum, tak z uvedených faktov vie, že je nereálne toto stihnúť.
  24. ...
  25. LINK NA KOMPLETNÉ ZNENIE ZÁKONA 289/2008 Z.z. DO 1.10.2019

...

Ak používate iKelp eKasa Predajca, alebo POSMOBILE a tlačiareň bločkov FiskapPro VX520 a prestane Vám fungovať komunikácia, nechce tlačiť bločky,.... atdˇ.

  1. Ak máte iKelp predajca, tak v menu NASTAVENIA - NASTAVENIA.
    Ak POSMOBILE, spustite POS manažér a pokračujte od bodu 4.
  2. V nastavení vyberte POS ONLINE - REGISTRAČNÁ POKLADŇA (1)
  3. Následne NASTAVENIE (2)
  4. Spustí sa Vám konfigurácia zariadení (3), kde nastavíte IP adresu v časti (4)
  5. Túto IP adresu vyčítate zo zariadenia VX520 súčasným stlačením kláves ČERVENÁ + 1 (5+6)
  6. IP adresa je v časti (7)

INFO (potrebná vyššia znalosť problematiky) : ak váš router často mení a prideľuje IP adresy pripojeným zariadeniam, tak IP adresu na ekase môžete nastaviť aj ručne. Súčaqsným stlačením kláves "ČERVENÁ + 3" a vyplňte pevnú IP adresu z rozsahu vašej siete, bránu a DNS.

 


 

  1. Ak nastane akýkoľvek problém s internetom, vytlačené bločky samozrejme platia, len na nich tlačí text OFFLINE, čo znamemé že nie sú poslané na finančnú správu a treba ich poslať.
  2. Počet takýchto offline bločkov je zátvorke (1). 
  3. Ak už máte funkčný internet, stlačíte klávesu menu (2), podmenu EKASA (3) a tlačidlom (4) odošlete takéto doklady online na finančnú správu.
  4. Ak všetko prejde správne, tak počet EKASA bločkov v zátvorke (1) bude nula.

 

 

V prípade zariadenia v režime eKasa odporúčame na zariadení nastaviť:
  • Lokácia nastaveni 6405=1 - vypnutie vyžadovania bankových uzávierok. (Je vhodné vypnúť, lebo by sa vyžadovali robiť na dennej báze spada a eviduje sa to pod uzávierky.)
  • Lokácia nastavení 6346=1 - vypnutie uzávierok (Nerobia automaticky výdaj eKasa a tiež ak je zapnuté, vyžaduje vykonanie uzavierky ako fiskalne zariadenie, čo je obmedzujúce pre užívateľa ).
  • Lokácia nastavení 6408=99 - túto lokáciu je potrebné nastaviť, ak sa zariadenie používa aj v režime platobného terminálu. 

 

Údaje, ktoré potrebujeme aby sme spustili Vašu ekasu do prevádzky sú tzv.

  • identifikačné údaje, vo formáte XML, ktoré obsahujú údaje o Vašej firme a prevádzke
  • autentifikačné údaje, vo formáte XML, ktoré obsahujú certifikát, ktorý je platný 2 roky od jeho vydania
  • heslo /BEZ INTERPUNKCIE/ , ktoré ste zadali vy, účtovná firma, alebo poverený zástupca, na portáli finančnej správy v sekcii ekasa, pri vytváraní autentifikačných údajov 

Doporučujeme tieto údaje nám doručiť (ideálne mailom) ešte pred samotným prechodom na ekasu, pred dohodnutým termínom pre kontrolu, pretože ak nám ich donesiete v dohodnutý termín a nebudú správne, tak neurobíme nič, kým nebudete mať správne údaje. Kasu budete mať vyradenú, nefunkčnú a do 1.7.2019 nemusia byť ďalšie voľne termíny. 

UPOZORNENIE !!!
Veľa účtovných firiem zastupuje klientov a žiada o tieto údaje. Ale nám dodávajú údaje, ktoré nesúhlasia. Identifikačný XML nepatrí k autentifikačnému XML súboru.
Každý súbor ma svoje meno, napr. :

identifikačný : identitydata_88821206127470001_20190510143935.xml
autentifikačný :
 authdata_88821206127470001_20190401121502.xml 

A v názve je DIČ firmy, v tomto príklade 2120612747. A tieto keď nesúhlasia, tak to do ekasy žiaľ nenahráme. Dohodnutý termín prepadne a ďalšie voľné termíny sa míňajú .... Termín 1.7.2019 je o chvíľu.

Prosím, pošlite nám tieto údaje vždy spolu v jednom maily. Posielate raz identifikačné údaje, potom dopošlete autentifikačné, často viackrát opravené, neskôr ešte heslo. To celé v rozsahu niekoľkých dní. Potom vzniká v údajoch zmätok. Kvôli istote, že je všetko správne, ak nám nepošlete všetko v jednom, tak vaše údaje mažeme, pokiaľ nebudú dodané vcelku ako jeden balíček.

 

Vzory týchto údajov :

 

- takto vyzerá identifikačný XML súbor :

Upozornenie : V tomto súbore musíte uviesť správne informácie ako je názov firmy, jeho adresa, prevádzka, atď. Veľa podkladov, ktoré nám boli zaslané obsahovali zlé mená, odpísané z pečiatok firmy, zo starej knihy pokladne a podobne. Tieto údaje však musia byť totožné ako sú vedené v oficiálnom registri firiem živnostenského úradu. Zaslané údaje nevieme zmeniť. Aké nám pošlete, také budete mať. Aj keď sú zlé. A je to zodpovednosť živnostníka, čo dodá, to má v ekase.
Odporúčame porovnať údaje s informáciami v registri : napr. http://www.zrsr.sk

 

 

- takto vyzerá autentifikačný XML súbor :  

 

 

A potrebujeme heslo, ktoré bolo zadávané E-kasa zóne na portáli finančnej správy pri vytváraní autentifikačných údajov :

 

Toto sa nastavuje len raz, alebo vtedy keď sa zmení názov alebo heslo vašej wifi siete.

Tento návod platí aj pre Elcom ekasu E-50, ktorá má síce iný dizajn, ale funkcionalita je rovnaká. Potrebujete počítač, tablet, telefón, ktorým sa pripojíte na wifi sieť, ktorú bude vysielať ekasa !

 

AK VÁM AJ PO NASTAVENÍ NEPRIPOJÍ EKASU NA INTERNET, TAK :

  1. STE NEPOSTUPOVALI PRESNE PODĽA TÝCHTO KROKOV
  2. STE MOHLI ZADAŤ ZLÉ HESLO
  3. MÁTE SLABÝ WIFI SIGNÁL,...... a nevieme Vám žiaľ nijako pomôcť po telefone.  Opakujte návod, skúste inú sieť, bližšie vysielač.
  4. POŽIADAJTE NIEKOHO, KTO MÁ IT "zručnosť"
  5. SKÚSTE INÝ PREHLIADAč, PRÍPADNE INÝ POČÍTAČ.
  6. ZA POPLATOK NASTAVÍME ZA VÁS. BUĎ PRIAMO NA PREDAJNI : DONESTE K NÁM VÁŠ WIFI ROUTER/TABLET/MOBIL/WIFI HOTSPOT A EKASU, SPÁRUJEME VÁM TO U NÁS NA PREDAJNI, ALEBO U VÁS NA PREVÁDZKE, .... Cenník služieb

 

1. zapnete ekasu a vyberiete v menu, v P-režime položku web.konfigurácia :

Vtedy sa ekasa zapne do režimu, kedy vysiela wifi, na ktorú sa môžete pripojiť a nastaviť údaje Vašej wifi siete

 

 

Vo vašom počítačí (musí podporovať wifi pripojenie)
nájdete wifi sieť s názvom :

ElcomlCM_.............

a pripojíte sa s heslom :

Elcom1234

 

 

Po úspešnom pripojení spustíte internetový prehliadač
a do riadku s www adresou zadáte :

192.168.4.1 a stlačíte ENTER

 

Na adrese 192.168.4.1. (1) sa Vám ukáže 
nasledovná ponuka.

Kliknete na WIFI (2), kde nastavíte údaje Vašej 
wifi siete, čiže vyberiete z ponuky (nevpisujete jej názov!) dostupnú wifi sieť cez šípku (3) a zadáte (zapíšete)heslo (4).

Následne uložíte tlačidlom Odoslať (5).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


3. Po úspešnom nastavení Vašej wifi do ekasy, zapnite wifi na ekase

Vtedy sa ekasa pripojí na Vašu wifi sieť a stav wifi sa ukazuje vľavo na displeji

 

4. Či ste pripojený na Vašu WIFI sieť môžete tiež overiť v menu info o pripojení


Ak chcete použiť ekasu FiskalPro aj ako platobný terminál, čiže na konci vybrať že zákazník platí kartou, je potrebné nám dodať nasledovné informácie,
alebo  môžete priamo vyplniť tento formulár 
 
  1. Váš email, ktorý bude aktívny pre komunikáciu s Vašou firmou,
    vzor : moj @ mail.sk
  2. adresu a kompletné údaje firmy, ičo, dič,....,
    vzor : Jožko Krátky s.r.o., IČO : 12345678, DIČ : 10203040, Ulica dlhá 123, 080 99 Mestečko pri rieke
  3. Vaše telefónne číslo,
    vzor : 0999 100 200
  4. adresu prevádzky, kde bude ekasa,
    vzor : Pod mostom 17, 080 98 Rybkovice
  5. ďalej :
    1. Popis predávaných výrobkov/služieb s percentuálnym podielom na tržbách
      vzor : Kaderníctvo / 100%
    2. Celkové tržby prevádzky za rok
      vzor : 50 000 EUR
    3. Očakávaná max. hodnota transakcie
      vzor : 1 500 EUR
    4. Očakávaná priem. hodnota transakcie
      vzor : 15 EUR
    5. Očakávaný obrat cez karty za rok (za všetky prevádzky)
      vzor : 15 000 EUR / štatisticky býva 15-30% z obratu 
    6. Priestor prevádzky - vlastny/prenajaty
      vzor : prenajatý
    7. Typ prevádzky - kancelaria/obchod/obytny priestor/obchodny dom/iné
      vzor : iné - kaviareň
    8. Bankový účet (IBAN), Nazov banky
      vzor : SK12 1234 1234 1234 1234, MOJA Banka a.s.
    9. v prílohe pošlite sken, alebo fotografiu :
      - vášho dokladu totožnosti z obidvoch strán,
      - výpis bankového účtu, na ktorom je viditeľné číslo účtu, meno majiteľa a názov banky, účet musí byť vedený na osobu/firmu
      - súbory musia byť vo formáte obrázku jpg, jpeg, png, bmp, gif, alebo dokumentu pdf. 

Ukázať / Skryť mapu

Telefón

+ 421 905 275 832

Email

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Adresa

Železničiarov 296/40, 028 01 Trstená